Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5399
Title: | Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення |
Other Titles: | Features of psychomotor act of schoolchildren with severe speech disorders |
Authors: | Подгорна, Вікторія Віталіївна Podhorna, Victoria Vitaliіvna |
Keywords: | важкі порушення мовлення молодші школярі psychomotor system severe speech disorders schoolchildren |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Подгорна В. В. Особливості організації психомоторного акту у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення / В. В. Подгорна // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.88-92. |
Abstract: | У статті уточнено та доповнено дані про стан механізмів, контролюючих психомоторний акт, у молодших школярів із важкими порушеннями мовлення. Апаратне дослідження психомоторики дітей із важкими порушеннями мовлення дозволило визначити особливості їх психомоторного розвитку. За показниками центрального рівня регуляції руху у кожного четвертого школяра спостерігається виражене збільшення тривалості циклу рухів, у кожного третього – підвищення цього показника при відповідному зниженні швидкості механізмів перемикання центральних рухових установок.The data on the mechanisms controlling psychomotor acts of schoolchildren with severe speech disorders are specified and expanded in the article. Psychomotor system is considered as higher mental function, connection of movements with mental processes. Violation of a psychomotor act organization invariably results in verbal abnormalities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5399 |
Appears in Collections: | 2015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.