Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловченко, Олексій Іванович-
dc.contributor.authorHolovcenko, Oleksii-
dc.date.accessioned2019-12-12T14:05:05Z-
dc.date.available2019-12-12T14:05:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоловченко О. І. Психофізичний стан студенток педагогічної галузі при вивченні навчальної дисципліни «Фізичне Виховання» / О. І. Головченко // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.56-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5397-
dc.description.abstractОбстежений контингент студентів характеризується середнім рівнем фізичного стану (38,3%) що свідчить про задовільний стан фізичного розвитку та серцево-судинної системи студентів. Рухова активність студентів за енерговитратами вищі за вікову норму (2620, 8+65, 6 ккал). У результатті дослідження встановлена структура становить вподобань: легка атлетика (32, 6+4, 8%) спортивні ігри, зокрема футбол (23,9+4,5%), баскетбол, 17, 4+3, 9%). Стан здоров`я та рівень фізичної підготовки студентів знаходиться на доброму рівні (59,8+5,1%), (54,3+5,2% відповідно). Провідними мотивами до занять фізичною кульутрою у вищому навчальному закладі є форма занять у вигляді туристичних походів (78,3+4,3%), створення фізкультурних свят (72, 8+4,6%) та навчання дисципліні та організованості (50, +5,2%). .The surveyed contingent of students is characterized by an average level of physical condition (38.3%), which indicates a satisfactory state of physical development and cardiovascular system of students. The motor activity of students in energy consumption is higher than the age norm (2620, 8 + 65, 6 kcal). As a result of the study, the established structure is a preference: athletics (32, 6 + 4, 8%) sports games, in particular football (23,9 + 4,5%), basketball, 17, 4 + 3, 9%). The state of health and physical fitness of students is at a good level (59.8 + 5.1%), (54.3 + 5.2% respectively). The leading motives for physical education in higher education are the form of training in the form of hiking (78.3 + 4.3%), the creation of physical culture holidays (72, 8 + 4.6%) and training discipline and organization (50, + 5.2%).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectфіізичний станuk
dc.subjectфізична активністьuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectphusical fitnessuk
dc.subjectphusical activityuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleПсихофізичний стан студенток педагогічної галузі при вивченні навчальної дисципліни «Фізичне Виховання»uk
dc.title.alternativePsychophysical camp of students of pedagogical galuzi at vivchenny primary discipline "Physical Vikhovannya"uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovchenko.pdf236.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.