Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5384
Title: | Інтерактивний метод навчання державних службовців |
Other Titles: | Інтерактивный метод навчання державних службовців Interactive method of starting power services |
Authors: | Бронікова, Світлана Анатоліївна Bronikova, Svitlana |
Keywords: | державний службовець тренінг нейролінгвістичне програмування ефективні методкики civil servant training neuro-linguistic programming efficient technigues |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Бронікова С. А. Інтерактивний метод навчання державних службовців / С. А. Бронікова // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.37-42. |
Abstract: | У статті досліджено тренінг як інтерактивний метод навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, спосіб перепрограмування моделі управління поведінкою й діяльністю. Визначено чинники підвищення ефективності тренінгів, запропоновано сучасні методики їх функціональної оптимізації: мотиваційна сфера, якоріння, логічні рівні, позиції сприйняття, що служать не лише результату тренінгу, а й процесу введення заняття, уможливлюючи організацію творчої взаємодії учасників навчального процесу..The article explores training as an interactive method of training civil servants and local government officials, a way of reprogramming the behavioral and activity management model. The factors of increase of efficiency of trainings are defined, modern methods of their functional optimization are offered: motivational sphere, anchors, logical levels, positions of perception, which serve not only the result of training, but also the process of introducing the lesson, enabling the organization of creative interaction of participants of the educational process. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5384 |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bronikova.pdf | 249.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.