Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5355
Назва: | Можливості реалізації адаптаційної функції віртуального експерименту при навчанні фізики в основній школі |
Інші назви: | Possibilities of realization of adaptation function of virtual experiment in teaching physics in primary school Возможности реализации адаптационной функции виртуального эксперимента при обучении физике в основной школе |
Автори: | Совкова, Тетяна Сократівна Совкова, Татьяна Сократовна Sovkova, Tetiana Sokrativna Карауш, О. Є. |
Ключові слова: | віртуальний експеримент навчання фізики експериментальна робота виртуальный эксперимент обучение физики экспериментальная работа virtual experiment teaching physics experimental work |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Совкова Т. С. Можливості реалізації адаптаційної функції віртуального експерименту при навчанні фізики в основній школі / Т. С. Совкова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 152-155. |
Короткий огляд (реферат): | Особливе значення в навчанні фізики набуває експеримент, якому належить провідна роль у розвитку дослідницької компетентності учнів. Широко впроваджується в навчальний процес у школі такий метод навчання фізики, як віртуальний експеримент. Of particular importance in the study of physics is the experiment, which plays a leading role in the development of students' research competence. Such a method of teaching physics as a virtual experiment is widely introduced in the educational process at school. Особое значение в обучении физики приобретает опыт, которому принадлежит ведущая роль в развитии исследовательской компетентности учащихся. Широко внедряется в учебный процесс в школе такой метод обучения физике, как виртуальный эксперимент. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5355 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Possibilities of implementing the adaptation function.pdf | 904.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.