Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5313
Title: | Формування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та час |
Authors: | Скворцова, Світлана Олексіївна Skvortsova, Svitlana Oleksiivna |
Keywords: | відстань швидкість час задачі на рух |
Issue Date: | 2003 |
Publisher: | КЗВО "Одеська Академія неперервної освіти Одеської обласної ради" |
Citation: | Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та час / С. О. Cкворцова // «Наша школа». – 2003. – № 2. – С. 45-52. |
Abstract: | Особливість задач на рух полягає в тому, що вони побудовані на підставі функціонального зв’язку між величинами: відстань, швидкість та час. Тому, для забезпечення високої ефективності процесу навчання учнів розв’язуванню задач на рух є, перед усім, формування повноцінних понять про величини: відстань, швидкість і час. Між тим, існує кілька типів задач, що містять пропорційні величини ( вартість, ціна, кількість; загальна маса, маса 1 предмета, кількість предметів; загальна довжина, довжина 1 відрізу, кількість відрізів; загальний об’єм, об’єм 1 посудини, кількість посудин; загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи й тощо). Так, прості задачі з величинами : відстань, швидкість і час , мають одну й ту саму математичну структуру, як і будь - які прості задачі на знаходження однієї величини за відомими значеннями двох, пов’язаних з нею, величин. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5313 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya u molodshyx shkolyariv svidomyx ponyat pro velychyny vidstan, shvydkist ta chas.pdf | 822.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.