Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5304
Title: | Методичні особливості викладання розділу «Кодування даних» шкільного курсу інформатики для 8 класу |
Other Titles: | Methodical peculiarities of teaching section "Data encoding" of school course of computer science for 8 class |
Authors: | Бойко, Ольга Павлівна Boіko, Olha Pavlivna Халецька, К. В. |
Keywords: | кодування даних інформатика ключові компетентності data encoding Informatics key competencies |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Citation: | Халецька К. В. Методичні особливості викладання розділу «кодування даних» шкільного курсу інформатики для 8 класу / К. В. Халецька // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 113-114. |
Abstract: | Метою роботи стала розробка систем демонстраційних прикладів та завдань до вивчення розділу «Кодування даних» для підвищенні ефективності навчання та придбання ключових компетентностей. Пропонується використовувати метод демонстраційних прикладів при навчанні інформатики, тобто «Навчання через задачі». The purpose of the work was to develop systems of demonstration examples and tasks before studying the section "Data Coding" to increase the effectiveness of training and acquisition of key competences. It is suggested to use the method of demonstration examples when teaching computer science, ie "Learning through tasks". |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5304 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methodical features of teaching the section.pdf | 450.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.