Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5301
Title: Формування інформаційної культури у майбутніх учителів засобами веб-квестів
Other Titles: Formation of information culture in future teachers by means of web-based quests
Формирование информационной культуры у будущих учителей средствами веб-квестов
Authors: Яновський, Анатолій Олександрович
Яновский, Анатолий Александрович
Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych
Keywords: інформаційна культура
веб-квест
майбутні учителі
інтерактивні технології
информационная культура
будущие учителя
интерактивные технологии
information culture
web quest
future teachers
interactive technologies
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Яновський А. О.Формування інформаційної культури у майбутніх учителів засобами веб-квестів / А. О. Яновський // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 109-111.
Abstract: Метою статті є обґрунтування та висвітлення ефективності використання веб-квестів під час формування інформаційної культури. Розкрито значення поняття «веб-квест». Використання веб-квестів дає змогу покращити ефективність формування інформаційної культури майбутніх учителів завдяки мотивації до діяльності використанням інформаційно-комунікаційних технологій спрямованих на захоплення уваги, створення цікавого контенту та яскравих образів. Все це дозволяє створити атмосферу змагання та гри, що знімає напруження та створює емоційно-позитивний фон під час формування інформаційної культури. The purpose of the article is to substantiate and highlight the effectiveness of the use of web quests in the formation of information culture. The meaning of the term "web quest" is disclosed. The use of web-based quests improves the effectiveness of information culture for future teachers by motivating them to use information and communication technologies to capture attention, create compelling content and vivid images. All of this allows you to create an atmosphere of competition and play that relieves tension and creates an emotionally-positive background as information culture develops. Целью статьи является обоснование и освещение эффективности использования веб-квестов при формировании информационной культуры. Раскрыто значение понятия «веб-квест». Использование веб-квестов позволяет повысить эффективность формирования информационной культуры будущих учителей благодаря мотивации к деятельности использованием информационно-коммуникационных технологий направленных на захват внимания, создания интересного контента и образов. Все это позволяет создать атмосферу соревнования и игры, снимает напряжение и создает эмоционально-положительный фон при формировании информационной культуры.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5301
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of information culture.pdf627.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.