Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5269
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наришкіна, Ольга Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Naryshkina, Olha | - |
dc.contributor.author | Plokhikh, Victor Volodymyrovich | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T14:37:01Z | - |
dc.date.available | 2019-12-04T14:37:01Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Наришкіна О. В. Вплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентів / О. В. Наришкіна, В. В. Плохіх // Наука і освіта. - №1. - 2015. - С. 120-125 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5269 | - |
dc.description.abstract | Музика суттєвим чином впливає на психічний стан та діяльність людини. У зв’язку з широким використанням студентами загальнодоступної аудіоапаратури актуальним є питання про вплив музичного фону на ефективність їх навчальної діяльності. Емпіричне визначення ефективності короткочасної пам'яті у 49 досліджуваних-студентів при запам’ятовуванні цифр та текстового матеріалу проводилося в лабораторному експерименті з застосуванням комп'ютерної техніки. Встановлено, що в умовах нетривалого фонового впливу виразної ритмічної музики ефективність короткочасного смислового запам’ятовування у студентів суттєво знижується, порівняно і з умовами фонової тиші, і з умовами мелодійного музичного супроводу мнемічної діяльності. Вплив нетривалого мелодійного та виразного ритмічного музичного фону на ефективність короткочасного запам’ятовування цифр не виявлено. р. Music considerably influences psychical and physiological processes of a person. Memory is considered as basic psychic process in academic activity of students. Mnemic processes are impacted by many factors of academic activity. Students more and more often use certain background music in the process of studying. Therefore the purpose of this study is to determine peculiarities of short influence of various background sounds of mnemic activity on the effectiveness of short memory of students when a text or numbers are memorized. 49 students were examined in this research. The experiment was carried out with the use of computer techniques. In order to determine the effectiveness | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | мнемiчнi процеси | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | короткочасна пам'ять | uk |
dc.subject | ритм | uk |
dc.subject | смислове запам'ятовування | uk |
dc.subject | ритм | uk |
dc.subject | mnemic processes | uk |
dc.subject | activity | uk |
dc.subject | short memory | uk |
dc.subject | background sound | uk |
dc.subject | rhythm | uk |
dc.subject | memorization of sense | uk |
dc.title | Вплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентів | uk |
dc.title.alternative | Influence of farious backgroubd activity sounds on effectiveness of students`short memory | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Naryshkina.pdf | 334.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.