Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5268
Title: | Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури |
Other Titles: | Role of literary text conceptual analysis when forming future ukrainian language and literature teachers’ text competence |
Authors: | Копусь, Ольга Антонівна Kopus, Olga Antonivna |
Keywords: | текстова компетентність концептуальний аналіз майбутні вчителі української мови і літератури лінгвокультурний концепт авторська картина світу text competence conceptual analysis future teachers of the Ukrainian language and literature linguistic and cultural concept author’s worldview |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Копусь О. А. Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / О. А. Копусь // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.56-62. |
Abstract: | У статті розкрито місце концептуального аналізу в системі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та його роль у формуванні текстової компетентності майбутнього словесника; запропоновано технологію використання концептуального аналізу на прикладі роботи з мовою творів О. Гончара, зокрема розкрито концептуальну природу перифразів романів «Тронка» і «Твоя зоря», встановлено їх зв'язок зі світобаченням письменника. . The article reveals the role of the conceptual analysis in the system of vocational training of future Ukrainian language and literature teachers and its role in the formation of a future philologist’s text competence. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5268 |
Appears in Collections: | 2015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.