Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Обертинська, М. В. | - |
dc.contributor.author | Толпекіна, Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Толпекина, Галина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Tolpekina, Halyna Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T13:35:50Z | - |
dc.date.available | 2019-12-04T13:35:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Обертинська М. В. Використання історичних відомостей з науки та техніки на уроках фізики / М. В. Обертинська, Г. М. Толпекіна // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 69-71. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5259 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлена роль історичного матеріалу з науки та техніки на уроках фізики, який сприяє стимулюванню наукової творчості, пробуджує критичне ставлення до фактів, дає учням уявлення про фізику як невід’ємну складову загальнолюдської культури. Висунути деякі загальні вимоги, які слід враховувати при відборі конкретного змісту і форми викладання історичних матеріалів. The article highlights the role of historical material in science and technology in the lessons of physics, which promotes scientific creativity, awakens critical attitude to facts, gives students an idea of physics as an integral part of human culture. To put forward some general requirements that should be taken into account when selecting specific content and form of teaching historical materials. В статье освещена роль исторического материала по науке и технике на уроках физики, который способствует стимулированию научного творчества, пробуждает критическое отношение к фактам, дает учащимся представление о физике как неотъемлемой составляющей общечеловеческой культуры. Выдвинуты некоторые общие требования, которые следует учитывать при отборе конкретного содержания и формы преподавания исторических материалов. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | урок фізики | uk |
dc.subject | історичний матеріал на уроці | uk |
dc.subject | наукова творчість | uk |
dc.subject | історичний матеріал з науки та техніки | uk |
dc.subject | урок физики | uk |
dc.subject | исторический материал на уроке | uk |
dc.subject | научное творчество | uk |
dc.subject | исторический материал по науке и технике | uk |
dc.subject | physics lesson | uk |
dc.subject | historical material in the lesson | uk |
dc.subject | scientific creativity | uk |
dc.subject | historical material on science and technology | uk |
dc.title | Використання історичних відомостей з науки та техніки на уроках фізики | uk |
dc.title.alternative | Use of historical information on science and technology in physics lessons | uk |
dc.title.alternative | Использование исторических сведений по науке и технике на уроках физики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Use of historical information.pdf | 688.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.