Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яновська, Лариса Григорівна | - |
dc.contributor.author | Yanovska, Larysa Grygorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T14:32:58Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T14:32:58Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Яновська Л. Г. Поглиблення змістового компонента семінарських занять із "шкільного курсу історії та методики його викладання", насичення їх педагогічною спрямованістю / Л. Г. Яновська // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 219-221. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5243 | - |
dc.description.abstract | «Шкільного курсу історії та методики його викладання», насичення їх педагогічною спрямованістю. The article deals with a pedagogical aspect of extending the content component of seminar “The school course of History and methods of its teaching” and its satiation with pedagogical trend in the aspect of effective formation of professional stability of future teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | змістовий компонент | uk |
dc.subject | семінарські заняття | uk |
dc.subject | шкільний курс | uk |
dc.subject | курс історії | uk |
dc.subject | педагогічна спрямованість | uk |
dc.subject | методика історії | uk |
dc.subject | the component of content | uk |
dc.subject | seminars | uk |
dc.subject | school course | uk |
dc.subject | course history | uk |
dc.subject | pedagogical orientation | uk |
dc.subject | the methodology of history | uk |
dc.title | Поглиблення змістового компонента семінарських занять із "шкільного курсу історії та методики його викладання", насичення їх педагогічною спрямованістю | uk |
dc.title.alternative | Deepening the semantic component of seminars in the "school course of history and teaching methods", saturating their pedagogical orientation | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.