Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5209
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Болдарєва (Мартинюк), Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Boldareva (Martyniuk), Olga Mykolayivna | - |
dc.contributor.author | Матвєєнко, Х. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T11:53:21Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T11:53:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Матвєєнко Х. С. Застосування адаптивних технології навчання при вивченні математики в закладах ЗСО / Х. С. Матвєєнко, О. М. Мартинюк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 23-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5209 | - |
dc.description.abstract | У статті розповідається про використання інформаційних технологій і впровадження нових методичних розробок у процес навчання, зокрема математики у закладах загальної середньої освіти (ЗСО). Окремої уваги заслуговує платформа Knewton. Головна інновація Knewton – knowledge graph як спосіб структурування концепцій. Розроблено динамічний навчальний комплекс для учнів закладів ЗСО з теорії графів. В статье рассказывается об использовании информационных технологий и внедрение новых методических разработок в процесс обучения, в частности математики в учреждениях общего среднего образования (ЗСО). Отдельного внимания заслуживает платформа Knewton. Главная инновация Knewton - knowledge graph как способ структурирования концепций. Разработан динамический учебный комплекс для учащихся учреждений ЗСО по теории графов. he article discusses the use of information technology and introduction of new methodological developments in the learning process, in particular Mathematics in General Secondary Education (ISS). The Knewton platform deserves special attention. Main innovation Knewton - knowledge graph as a way to structure concepts. A dynamic educational complex for students of SOIs in graph theory has been developed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | uk |
dc.subject | адаптивні технології навчання | uk |
dc.subject | вивчення математики | uk |
dc.subject | теорія графів | uk |
dc.subject | платформа Knewton | uk |
dc.subject | adaptive learning technologies | uk |
dc.subject | mathematics study | uk |
dc.subject | graph theory | uk |
dc.subject | Knewton platform | uk |
dc.subject | платформа Knewton | uk |
dc.title | Застосування адаптивних технології навчання при вивченні математики в закладах ЗСО | uk |
dc.title.alternative | Application of adaptive learning technologies in the study of mathematics in the ISS institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Martyniuk, Olha Mykolaivna.pdf | 682.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.