Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорабльов, Вячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorКораблев, Вячеслав Анатольевич-
dc.contributor.authorKorablyov, Vyacheslav Anatoliyovych-
dc.contributor.authorБєляєва, І. І.-
dc.contributor.authorБеляева, И. И.-
dc.contributor.authorBelyayeva, І. І.-
dc.date.accessioned2019-12-03T09:30:29Z-
dc.date.available2019-12-03T09:30:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБєляєва І. І. Досвiд впровадження освітньої робототехніки / І. І. Бєляєва, В. А. Корабльов // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.). / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 17-19. .uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5199-
dc.description.abstractРозвиток суспільства потребує підготовки майбутнього покоління до сприйняття робототехніки як сучасної складової повсякденної дійсності.У статті розкрито значення термінів «робототехніка» та «освітня робототехніка». Робототехніка — це область техніки, пов'язана з розробкою і застосуванням роботів і комп'ютерних систем управління ними. Освітня робототехніка — це новий міждисциплінарний напрямок навчання, що інтегрує знання з фізики, мехатроніки, технології, математики, кібернетики та ІКТ, що, у власну чергу, дозволяє залучити в процес інноваційного науково- технічної творчості учнів різного віку. Развитие общества требует подготовки будущего поколения к восприятию робототехники как современной составляющей повседневной действительности. В статье раскрыто значение терминов «работотехника» и «образовательная работотехника». Работотехника - это область техники, связанная с разработкой и применением роботов и компьютерных систем управления ими. Образовательная работотехника - это новый междисциплинарное направление обучения, интегрирует знания по физике, мехатроники, технологии, математики, кибернетики и ИКТ, что, в свою очередь, позволяет вовлечь в процесс инновационного научно технического творчества учащихся разного возраста. The development of society requires the preparation of the future generation for the perception of robotics as a modern component of everyday reality. Robotics is an area of ​​technology related to the development and use of robots and computerized systems for controlling them. Educational robotics is a new interdisciplinary line of learning that integrates knowledge of physics, mechatronics, technology, mathematics, cybernetics and ICT, which, in turn, allows to involve students of different ages in the process of innovative scientific and technical creativity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectосвітня робототехнікаuk
dc.subjectробототехнікаuk
dc.subjectнауково-технічна творчістьuk
dc.subjectроботиuk
dc.subjectобразовательная работотехникаuk
dc.subjectработотехникаuk
dc.subjectнаучно-техническое творчествоuk
dc.subjectроботыuk
dc.subjecteducational roboticsuk
dc.subjectroboticsuk
dc.subjectscientific and technical creativityuk
dc.subjectworksuk
dc.titleДосвiд впровадження освітньої робототехнікиuk
dc.title.alternativeExperience in implementing educational roboticsuk
dc.title.alternativeОпыт внедрения образовательной работотехникиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Experience in implementing.pdf619.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.