Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦерна, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorTserna, Svitlana Viktorovna-
dc.date.accessioned2019-12-03T08:09:35Z-
dc.date.available2019-12-03T08:09:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЦерна С. В. Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 175-177.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5192-
dc.description.abstractУ статті представлено критичний аналіз двох з ряду сучасних методів навчання німецькомовній лексиці, а саме - свідомо-практичного і свідомо-порівняльного, а також дана їх характеристика за рівнями засвоєння лексики німецької мови. The article presents critical analysis of modern cognitive methods of teaching German vocabulary as well as their characteristics according to the levels of mastering vocabulary of the German language.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсвідомо-практичний методuk
dc.subjectconscious-practical methoduk
dc.subjectсвідомо-порівняльний методuk
dc.subjectconscious-comparative methoduk
dc.subjectлексика німецької мовиuk
dc.subjectGerman vocabularyuk
dc.titleТеорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчанняuk
dc.title.alternativeTheory and practice of mastering foreign language vocabulary on the basis of conscious teaching methodsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf133.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.