Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Церна, Світлана Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Tserna, Svitlana Viktorovna | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T08:09:35Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T08:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Церна С. В. Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання / С. В. Церна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 175-177. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5192 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено критичний аналіз двох з ряду сучасних методів навчання німецькомовній лексиці, а саме - свідомо-практичного і свідомо-порівняльного, а також дана їх характеристика за рівнями засвоєння лексики німецької мови. The article presents critical analysis of modern cognitive methods of teaching German vocabulary as well as their characteristics according to the levels of mastering vocabulary of the German language. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | свідомо-практичний метод | uk |
dc.subject | conscious-practical method | uk |
dc.subject | свідомо-порівняльний метод | uk |
dc.subject | conscious-comparative method | uk |
dc.subject | лексика німецької мови | uk |
dc.subject | German vocabulary | uk |
dc.title | Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання | uk |
dc.title.alternative | Theory and practice of mastering foreign language vocabulary on the basis of conscious teaching methods | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
59.pdf | 133.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.