Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBrednyova, V. P.-
dc.contributor.authorСмичковська, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorSmychkovska, Olga Mykhailivna-
dc.contributor.authorПрохорец, І. М.-
dc.contributor.authorБредньова, В. П.-
dc.date.accessioned2019-11-29T10:43:12Z-
dc.date.available2019-11-29T10:43:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБредньова В. П. До питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностей / В. П. Бредньова, О. М. Смичковська, І. М. Прохорец // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. - 2018. - №11. - С. 53-56.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5092-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються питання удосконалення та підвищення ефективності викладання графічних дисциплін у навчанні студентів першого-другого курсів архітектурних і художніх спеціальностей. На основі багаторічного власного досвіду викладання і за допомогою порівняльного аналізу експериментальних даних зазначені проблеми і підкреслені позитивні форми інтегративного інноваційного підходу до змісту сучасної графічної освіти. Відмічається також, що графічні дисципліни сприяють оволодінню навиками сучасної архітектурно-художньої графіки, формуванню художньої інтуїції та графічної культури, а також уподобань майбутніх випускників закладів вищої освіти (ЗВО) і лежать у площині виховання загальної духовності особистості. The questions of improvement and increase of efficiency of teaching of graphic disciplines are in process examined in the studies of students of the first-second courses of architectural and artistic specialities. On the basis of long-term own experience of teaching and by means of comparative analysis of experimental data the marked problems and underline positive forms of the integrative and of the innovative going near maintenance of modern graphic education. Marked also, that graphic disciplines assist the capture of modern architectonically-artistic graphic arts, forming of artistic intuition and graphic culture, skills, and also tastes of future graduating students of establishments of higher education (EHE) and lie in plane general spirituality of personality.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectграфічні дисципліниuk
dc.subjectмоніторинг якості навчанняuk
dc.subjectінноваційний підхідuk
dc.subjectстуденти архітектурних і художніх спеціальностейuk
dc.subjectграфічна культураuk
dc.subjectgraphic disciplinesuk
dc.subjectmonitoring of quality of studiesuk
dc.subjectinnovative approachuk
dc.subjectstudents of architectural and artistic specialitiesuk
dc.subjectgraphic cultureuk
dc.titleДо питання підвищення якості викладання графічних дисциплін студентам молодших курсів архітектурних і художніх спеціальностейuk
dc.title.alternativeО question of upgrading of teaching of graphic disciplines to students of junior courses of architectural and artistic specialitiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brednyova.pdf703.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.