Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетухова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorPetukhova, Tetіana Anatoliivna-
dc.contributor.authorХералла, Т. Б.-
dc.date.accessioned2019-11-27T13:35:37Z-
dc.date.available2019-11-27T13:35:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПетухова Т. А. Методика діагностики якості навчально-виховного процесу / Т. А. Петухова, Т. Б. Хералла // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2016. – С. 144-145.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058-
dc.description.abstractКардинальні зміни, що відбуваються в системі освіти, вимагають від учителів суттєвого і всебічного підвищення кваліфікації. Це, в свою чергу, потребує нових методів об'єктивного контролю за якістю викладання як в період підготовки майбутніх вчителів, так і в процесі їх професійної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЛьвівська педагогічна спільнотаuk
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.subjectякість навчально-виховного процесуuk
dc.titleМетодика діагностики якості навчально-виховного процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_ Petukhova, Tatіana Anatoliivna.pdf912.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.