Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/501
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сайфудінова, Олена Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Saifudinova, Olena Valeriivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T10:24:57Z | - |
dc.date.available | 2018-09-27T10:24:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сайфудінова О. В. Соціалізація молоді: соціально-філософські аспекти сучасного прочитання / О. В. Сайфудінова // Історіосфера : матеріали Тринадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, [6-7 квіт. 2018 р.] / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Рада молодих учених та спеціалістів; [редкол. : Ю. А. Добролюбська (відп. ред.) та ін.]. – Одеса : [ПНПУ імені К. Д. Ушинського], 2018. – С. 54-58. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/501 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті особливості соціалізації молоді в українському суспільстві, соціально-філософські аспекти. Представлені результати дослідження адаптації учнівської молоді до соціального середовища. Метою статті є дослідження процесу соціалізації, а також виявлення рівня соціальної адаптації та соціально-психологічних чинників, що зумовлюють специфіку соціалізації молоді в українському суспільстві. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | молодь | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | даптація | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | суспільство | uk |
dc.title | Соціалізація молоді: соціально-філософські аспекти сучасного прочитання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сайфудінова О.pdf | 232.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.