Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorМазурок, Татьяна Леонидовна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-11-25T10:44:20Z-
dc.date.available2019-11-25T10:44:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМазурок Т. Л. Нечітка модель інтегрірованого навчання / Т. Л. Мазурок // Інформаційні технології та автоматизація-2019: Матеріали XII міжн. наук.-практ. конф. Ч. 1. – Одеса: ОНАХТ, 2019. - С. 46-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5000-
dc.description.abstractЗапропновано використання нейро-нечіткої моделі визначення ступеня інтегративності навчального контенту та засоби управління ступенем інтегративності для покращення адаптивних властивостей навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса: ОНАХТuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectмоделювання процеса управління навчаннямuk
dc.subjectнейро-нечітке управлінняuk
dc.titleНечітка модель інтегрірованого навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazurok-2019.10.17-18 (1).pdf4.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.