Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4899
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамикіна, Анжеліна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Mamykina, Anzhelina Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T08:01:43Z | - |
dc.date.available | 2019-11-20T08:01:43Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Мамикіна А. І. До проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки / А. І. Мамикіна // Наукові записки : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018.– С. 208-212. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4899 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність музично-стильового мислення майбутніх учителів музики. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що процес розвитку досліджуваного феномена в процесі виконавсько-інструментальної підготовки зумовлений інтеграцією музично-теоретичних, історико-культурних і виконавсько-інструментальних знань, використанням їх під час вирішення практико-творчих художньо-інтерпретаційних завдань, що озброює студентів методикою самостійного вивчення різних музичних явищ, забезпечує адекватність сприйняття, розуміння і оцінки змісту інструментальних творів. The essence of musical style thinking of future music teachers is revealed in the article. A brief overview of the problem has made it possible to determine that the process of development of the phenomenon under study in the process of instrumental preparation is caused by the integration of musical-theoretical, historical-cultural and performing-instrumental knowledge, using them in solving practical-creative artistic and interpretative tasks, which equips students with self-employed methods study of different musical phenomena, ensures the adequacy of perception, understanding and evaluation of the content of instrumental works. | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | музичне мислення | uk |
dc.subject | музично-стильове мислення | uk |
dc.subject | художня інтерпретація інструментального твору | uk |
dc.subject | thinking | uk |
dc.subject | musical thinking | uk |
dc.subject | musical-style thinking | uk |
dc.subject | artistic interpretation of instrumental work | uk |
dc.title | До проблеми розвитку музично-стильового мислення майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки | uk |
dc.title.alternative | To problem of musical-style thinking development of future music teachers in the process of executive and instrumental preparation | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично-інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мамыкина До проблеми розвитку муз-стильового мислення.pdf | 726.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.