Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4879
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковлєва, Марина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Yakovleva, Maryna Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T13:14:48Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T13:14:48Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Яковлєва М. В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка / М. В. Яковлєва // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 5-6. – С. 166-168. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4879 | - |
dc.description.abstract | The article presents the idea of Motivated Supplied English Teaching Process involving teenagers and analyses some vital components of this phenomenon. To introduce this idea into real teaching English process a teacher should organize it on the base of communication and some special psychological means described in the article. Besides the author demonstrates the results of an original experiment and proves the effectiveness of the teaching methods suggested. У статті представлена ідея мотивованого навчального процесу англійської мови за участю підлітків та проаналізовані деякі життєво важливі компоненти цього явища. Для впровадження цієї ідеї в реальний процес викладання англійської мови вчитель повинен організувати її на основі спілкування та деяких спеціальних психологічних засобів, описаних у статті. Крім того, автор демонструє результати оригінального експерименту та доводить ефективність запропонованих методів навчання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | знання учителя | uk |
dc.subject | професіоналізм учителя | uk |
dc.subject | інтеграція знань | uk |
dc.subject | психологічні знання | uk |
dc.subject | педагогічний досвід | uk |
dc.subject | формування пізнавального мотиву | uk |
dc.subject | мотиви підлітка | uk |
dc.subject | пізнавальна діяльність підлітка | uk |
dc.subject | виявлення рівня мотивації | uk |
dc.subject | праці Університету Ушинського | uk |
dc.title | Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яковлєва.pdf | 178.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.