Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковлєва, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorYakovleva, Maryna Viktorivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T13:14:48Z-
dc.date.available2019-11-19T13:14:48Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЯковлєва М. В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка / М. В. Яковлєва // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 5-6. – С. 166-168.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4879-
dc.description.abstractThe article presents the idea of Motivated Supplied English Teaching Process involving teenagers and analyses some vital components of this phenomenon. To introduce this idea into real teaching English process a teacher should organize it on the base of communication and some special psychological means described in the article. Besides the author demonstrates the results of an original experiment and proves the effectiveness of the teaching methods suggested. У статті представлена ідея мотивованого навчального процесу англійської мови за участю підлітків та проаналізовані деякі життєво важливі компоненти цього явища. Для впровадження цієї ідеї в реальний процес викладання англійської мови вчитель повинен організувати її на основі спілкування та деяких спеціальних психологічних засобів, описаних у статті. Крім того, автор демонструє результати оригінального експерименту та доводить ефективність запропонованих методів навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзнання учителяuk
dc.subjectпрофесіоналізм учителяuk
dc.subjectінтеграція знаньuk
dc.subjectпсихологічні знанняuk
dc.subjectпедагогічний досвідuk
dc.subjectформування пізнавального мотивуuk
dc.subjectмотиви підліткаuk
dc.subjectпізнавальна діяльність підліткаuk
dc.subjectвиявлення рівня мотиваціїuk
dc.subjectпраці Університету Ушинськогоuk
dc.titleВплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підліткаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковлєва.pdf178.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.