Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТубичко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorTubychko, Yuliia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:28:45Z-
dc.date.available2019-11-19T12:28:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно–когнітивних функцій у дітей старшого дошкільного віку / Ю. О. Тубичко // Наука і освіта: науково-практичний журнал. – Одеса: ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2013. – №1-2. – С. 222-225.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4869-
dc.description.abstractВ статті представлені результати критеріальної оцінки стану основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій у дітей старшого дошкільного віку без мовленнєвих порушень і у дітей логопедичних груп, які дозволили виявити чинники та групу ризику розвитку дисграфії, а також надали можливість розробки основних напрямів корекційно-профілактичної роботи щодо її попередження. In the article there are results criterion estimation of the state of basic components of linguistic development and cognitive functions for the children of senior preschool age without linguistic violations and for the children from speech therapy groups. These results allowed to find the factors and groups of risk of development of dysgraphia, and also gave possibility of development of basic prophylactic work assignments in relation to its warning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнейропсихологічна діагностикаuk
dc.subjectдисграфіяuk
dc.subjectneuropsychological diagnosticsuk
dc.subjectdysgraphiauk
dc.titleНейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeNeuropsychological diagnosis of major components of speech development and perceptual-cognitive function in older preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tubychko, Yuliia Oleksandrivna 2013.pdf143.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.