Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4859
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Картель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Kartel, Tetyana Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T11:23:39Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T11:23:39Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Картель Т. М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Картель // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 160-162. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4859 | - |
dc.description.abstract | Аналізується професійно орієнтована спрямованість вивчення іноземної мови студентами технічних спеціальностей. Розкриваються деякі аспекти професійного становлення студентів. Підкреслюється необхідність тісного взаємозв'язку іноземної мови з профілюючими предметами. The article analyses professional orientation of studying foreign languages by students of technical departments. The author presents some aspects of professional formation, emphasizes necessity of close interconnection between a foreign language and special subjects. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійне становлення | uk |
dc.subject | майбутні інженери | uk |
dc.subject | інженери-будівельники | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | вивчення мови | uk |
dc.subject | professional formation | uk |
dc.subject | future engineers | uk |
dc.subject | civil engineers | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | language learning | uk |
dc.title | Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення іноземної мови | uk |
dc.title.alternative | Professional formation of future civil engineers in the process of learning a foreign language | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.