Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846| Title: | Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия |
| Authors: | Велитченко, Леонід Кирилович Велитченко, Леонид Кириллович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
| Keywords: | функционально-ролевое взаимодействие субъективно-личностное взаимодействие педагогическое взаимодействие |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Велитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 4-8. |
| Abstract: | Педагогічна взаємодія розглядається як багатовимірне системне явище в педагогічному процесі як елемент освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846 |
| Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Velitchenko.pdf | 94.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.