Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846
Title: | Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия |
Authors: | Велитченко, Леонід Кирилович Велитченко, Леонид Кириллович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
Keywords: | функционально-ролевое взаимодействие субъективно-личностное взаимодействие педагогическое взаимодействие |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Велитченко Л. К. Соотношение функционально-ролевого и субъективно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 3. – С. 4-8. |
Abstract: | Педагогічна взаємодія розглядається як багатовимірне системне явище в педагогічному процесі як елемент освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4846 |
Appears in Collections: | 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Velitchenko.pdf | 94.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.