Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4756
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Татьянчиков, Андрій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-14T13:21:56Z | - |
dc.date.available | 2019-11-14T13:21:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Татьянчиков А. О. Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності / А. О. Татьянчиков // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». – 2019. – Вип. 1. – С. 193-198. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4756 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядається процес психологічної адаптації підлітків до навчальної діяльності в умовах загальноосвітньої школи. Аналізуються теоретичні підходи щодо проблеми шкільної адаптації підлітків. Визначаються найбільш інформативні показники психологічної адаптації до навчальної діяльності. Наводиться узагальнення результатів емпіричного дослідження динаміки показників адаптації учнів 6-х та 7-х класів. The article discusses the process of psychological adaptation of adolescents to educational activities in a secondary school. Analyzed theoretical approaches to the problem of school adaptation of adolescents. The analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to the study of this problem in domestic and foreign psychology is presented. Based on the analysis of literary sources, it is noted that adaptation to primary school is seen as an adaptation of students to new learning conditions and a qualitatively new level of communication, the development of certain stereotypes, which allows them to overcome difficulties and successfully master learning activities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.subject | психологічна адаптація | uk |
dc.subject | основна школа | uk |
dc.subject | показники адаптації | uk |
dc.subject | шкільна тривожність | uk |
dc.subject | шкільна мотивація | uk |
dc.subject | соціально-психологічна адаптованість | uk |
dc.subject | psychological adaptation | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | indicators of adaptation | uk |
dc.subject | school anxiety | uk |
dc.subject | school motivation | uk |
dc.subject | socio-psychological adaptation | uk |
dc.title | Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Empirical study of adaptation of teenagers to educational activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tatianchykov.pdf | 459.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.