Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4674
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко, Лариса Петрівна | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, Larisa Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-12T14:48:53Z | - |
dc.date.available | 2019-11-12T14:48:53Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Пономаренко Л. П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога / Л. П. Пономаренко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 61-63. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4674 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується необхідність розширення гуманітарної підготовки педагогів в епоху глобалізації, демократичних перетворень в Україна. The article substantiates the necessity of broadening humanitarian training of teachers in terms of worldwide globalisation and democratic transformation in Ukraine. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | вивчення етнопсихології | uk |
dc.subject | крос-культурна психологія | uk |
dc.subject | професійне становлення | uk |
dc.subject | сучасний педагог | uk |
dc.subject | становлення педагога | uk |
dc.title | Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 189.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.