Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorPonomarenko, Larisa Petrivna-
dc.date.accessioned2019-11-12T14:48:53Z-
dc.date.available2019-11-12T14:48:53Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПономаренко Л. П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога / Л. П. Пономаренко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 61-63.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4674-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність розширення гуманітарної підготовки педагогів в епоху глобалізації, демократичних перетворень в Україна. The article substantiates the necessity of broadening humanitarian training of teachers in terms of worldwide globalisation and democratic transformation in Ukraine.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвивчення етнопсихологіїuk
dc.subjectкрос-культурна психологіяuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectсучасний педагогuk
dc.subjectстановлення педагогаuk
dc.titleЗначення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагогаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf189.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.