Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPavlenko, Oksana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-11-12T12:44:19Z-
dc.date.available2019-11-12T12:44:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПавленко О. М. Методика пропедивтичного навчання української мови іноземних слухачів у закладах вищої освіти: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Миколіївна Павленко; наук. кер. О. В. Ковтун; Нац. авіац. ун-т. – Одеса, 2019. – 354 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4643-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів у закладах вищої освіти. Мета дослідження – науково обґрунтувати й апробувати педагогічні умови пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачів у закладах вищої освіти. Розкрито категорійно-понятійний апарат дослідження, розглянуто ґенезу наукових уявлень щодо пропедевтичного навчання української мови іноземців, визначено методологічні орієнтири формування українськомовної комунікативної компетентності іноземних слухачів у процесі пропедевтичного навчання. визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні, досліджено стан сформованості українськомовної комунікативної компетентності іноземних слухачів. The dissertation research is devoted to the problem of propaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign students in higher educational establishments. The purpose of the research is to scientifically substantiate and approve the pedagogical conditions of the propaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign students in higher educational establishments. e purpose of the research is to scientifically substantiate and test the pedagogical conditions of the propaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign students in higher education institutions. The categorical and conceptual apparatus of the research is revealed, the genesis of scientific ideas concerning the pro-teaching of Ukrainian language of foreigners is considered, the methodological orientations of formation of Ukrainian-speaking communicative competence of foreign listeners in the process of pro-teaching are determined. criteria, indicators, levels are defined, the state of formation of Ukrainian-language communicative competence of foreign listeners is investigated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпропедевтичне навчання української мови іноземних слухачівuk
dc.subjectукраїнськомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectіноземний слухач підготовчого відділенняuk
dc.subjectмодель пропедевтичного навчання української мови іноземних слухачівuk
dc.subjectpropaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign studentsuk
dc.subjectUkrainian-language communicative competenceuk
dc.subjectforeign student of preparatory sectionuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmodel of propaedeutic teaching of the Ukrainian language to foreign studentsuk
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.titleМетодика пропедивтичного навчання української мови іноземних слухачів у закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeMethods of Propaedeutic Teaching of the Ukrainian Language to Foreign Students in Higher Educational Establishmentsuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methods of Propaedeutic Teaching.pdf9.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.