Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4639Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Вікторенко, І. Л. | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-11-12T12:15:16Z | - | 
| dc.date.available | 2019-11-12T12:15:16Z | - | 
| dc.date.issued | 2005 | - | 
| dc.identifier.citation | Вікторенко І. Л. До питання підготовки і проведення тестового контролю знань студентів / І. Л. Вікторенко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 10-12. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4639 | - | 
| dc.description.abstract | У статті тестування виступає як найважливіший інструмент вимірювання результатів педагогічного процесу. Розкрито технологію побудови тестів у залежності від рівнів засвоєння знань студентами.The author considers testing as a most important instrument of measurement of pedagogical process results. The author describes the technology of tests building that depends on levels of students’ ability to acquire knowledge. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | тестовий контроль | uk | 
| dc.subject | знання студентів | uk | 
| dc.subject | контроль знань | uk | 
| dc.subject | проведення контролю | uk | 
| dc.title | До питання підготовки і проведення тестового контролю знань студентів | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | 2005 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 180.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.