Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВікторенко, І. Л.-
dc.date.accessioned2019-11-12T12:15:16Z-
dc.date.available2019-11-12T12:15:16Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationВікторенко І. Л. До питання підготовки і проведення тестового контролю знань студентів / І. Л. Вікторенко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 10-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4639-
dc.description.abstractУ статті тестування виступає як найважливіший інструмент вимірювання результатів педагогічного процесу. Розкрито технологію побудови тестів у залежності від рівнів засвоєння знань студентами.The author considers testing as a most important instrument of measurement of pedagogical process results. The author describes the technology of tests building that depends on levels of students’ ability to acquire knowledge.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectтестовий контрольuk
dc.subjectзнання студентівuk
dc.subjectконтроль знаньuk
dc.subjectпроведення контролюuk
dc.titleДо питання підготовки і проведення тестового контролю знань студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf180.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.