Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4618
Title: | Практикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта |
Other Titles: | Practicum in English for Higher Education Students in the Specialty 012 Preschool Education |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Keywords: | комплексний підхід навчання іноземної мови методи і прийоми навчання іноземної мови загальна та професійна лексика іноземної мови дошкільна освіта comprehensive foreign language teaching approach foreign language teaching methods and techniques general and professional foreign language vocabulary pre-school education |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Одеса: [б.в] |
Citation: | Ірхіна. Ю. В. Практикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта / Ю. В. Ірхіна. –– Одеса, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. - 229 с. |
Abstract: | Навчальний посібник являє собою інтегрований курс навчання професійної діяльності майбутніх вихователів, що ґрунтується на таких принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності освітнього процесу; переходу до вивчення подальшого матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. The tutorial is an integrated training course for future educators, based on the following principles: the relevance of the educational material to the real psycho-physiological and educational capabilities of most students, taking into account their age and motivation to study; compulsory assimilation in the lessons of new material and its diverse combination with the previously studied; equal opportunities for all students, which prevents lagging behinds and gaps in their knowledge; regular change of activities in the classes, which prevents student fatigue and uniformity of the educational process; transition to the study of further material, provided that the previous mastery is firmly mastered; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their success; objective and democratic evaluation of learning outcomes. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4618 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичка для дошкольников (Ирхина).pdf | 2.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.