Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4610
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дущенко, Ольга Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Dushchenko, Olga Sergiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T12:35:00Z | - |
dc.date.available | 2019-11-11T12:35:00Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дущенко, О. С. Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Сергіївна Дущенко; наук. кер. В. А. Мізюк; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2019. – 296 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4610 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. Визначено інтернет-технології як сукупність базових послуг Інтернет, хмарних технологій та веб-технологій. Запропоновано основні напрями застосування інтернет-технологій в освіті: пошуковий напрям передбачає можливість отримання потрібної інформації; комунікаційний напрям – спілкування, обмін досвідом між вчителями, викладачами; серверний напрям – можливість розміщення власних методик викладання в Інтернеті для вільного доступу; навчальний напрям – можливість виконання завдань учнями, студентами, використовуючи мережу Інтернет. Визначено структуру готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. In the dissertation the problem of formation of readiness of future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activity is researched. Internet technologies are defined as a set of basic Internet services, cloud technologies and web technologies. The basic directions of application of Internet technologies in education are offered: the search direction provides an opportunity to receive the necessary information; communication direction - communication, exchange of experience between teachers, teachers; server direction - the possibility of posting your own teaching methods on the Internet for free access; educational direction - the ability to perform tasks by students, students, using the Internet. The structure of future computer science teacher's readiness to use Internet technologies in professional activity is determined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Ізмаїл. держ. гуманіт. університет | uk |
dc.subject | інтернет-технології | uk |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | структурно-функційна модель | uk |
dc.subject | Internet technology | uk |
dc.subject | readiness of the future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activity | uk |
dc.subject | experimental method | uk |
dc.title | Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності | uk |
dc.title.alternative | Formation of readiness of future computer science teacher to use Internet technologies in professional activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dushchenko Olga Sergiivna.pdf | 3.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.