Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4592
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнірук, Анастасія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Kushniruk, Anastasiia Serhiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T14:07:31Z | - |
dc.date.available | 2019-11-08T14:07:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кушнірук А. С. Застосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математики / А. С. Кушнірук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 64, Т. 1. – С. 139-143. | uk |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4592 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність технології «перевернутого навчання», її переваги та недоліки; висвітлено результати застосування зазначеної технології в освітньому процесі педагогічного закладу вищої освіти, запропоновано шляхи її реалізації на уроках математики загальноосвітніх закладів. The purpose of the article is to highlight the essence of the technology of “Flipped learning” and the possibility of its application in the educational process of higher education pedagogical institutions. It is determined that the improvement of the educational process in the present conditions will be facilitated by a combination of traditional education with the introduction of learning, which is considered as a learning system based on the use of new multimedia technologies and involves the use of the Internet, electronic libraries, educational multimedia materials, virtual laboratory workshops, etc., one of the technologies of which is the technology of “Flipped learning”, which allows a different look at the organization of educational percent for penetration of information and communication technologies in every day life, which are gaining increasing importance in the educational process of educational institutions. It was shown that the advantage of this technology is the activation of cognitive activity of students during independent knowledge acquisition. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Класичний приватний університет (Запоріжжя) | uk |
dc.subject | майбутні вчителі математики | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | uk |
dc.subject | електронне навчання | uk |
dc.subject | технологія «перевернутого навчання» | uk |
dc.subject | future teachers of mathematics | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | e-learning | uk |
dc.subject | technology of "Flipped Learning" | uk |
dc.title | Застосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математики | uk |
dc.title.alternative | Application of "flipped learning" technology in preparation of future teachers of mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Application of flipped learning technology.pdf | 206.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.