Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотик, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKotyk, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:01:49Z-
dc.date.available2019-11-08T13:01:49Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКотик Т. М. Еволюція змісту навчання рідної мови дітей дошкільного віку / Т. М. Котик // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 91-96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4580-
dc.description.abstractНа основі аналізу теоретичних концепцій і програм мовного розвитку дітей дошкільного віку, на які орієнтувалися на попередніх етапах розвитку української дошкільної лінгводидактики, визначені сутність і функції змісту мовної освіти дошкільнят і перспективи розвитку лінгводидактичної теорії. The essence and functions of language education of children of pre-school age and further directions of linguodidactic theory development are determined due to the analysis of theoretical conceptions and programs of language development of children under school age.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectнавчання дошкільниківuk
dc.subjectрідна моваuk
dc.subjectрозвиток змісту освітиuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectаналіз навчальних програмuk
dc.subjectпрограма "Дитина"uk
dc.subjectпрограма "Дитина"uk
dc.subjectукраїнська дошкільна лінгводидактикаuk
dc.titleЕволюція змісту навчання рідної мови дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf224.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.