Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4577
Назва: | Сенсорний розвиток дітей раннього віку в процесі ознайомлення іх з природою |
Інші назви: | Sensory development of young children in the process of acquaintance with nature |
Автори: | Молодецька, Галина Іванівна Molodetska, Halyna Ivanivna |
Ключові слова: | сенсорний розвиток сенсорні здібності дитини дошкільна освіта ознайомлення з природою sensory development sensory abilities of the child pre-school education getting acquainted with nature |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Молодецька Г. І. Сенсорний розвиток дітей раннього віку в процесі ознайомлення іх з природою / Г. І. Молодецька // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інновації та їх місце в модернізації дошкільної та професійної освіти (25-26 жовтня, 2018 р.). – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018. – С. 100-102. |
Короткий огляд (реферат): | Значне місце у загальному розвитку дитини займає розвиток ії сенсорних здібностей. Правильне визначення завдань сенсорного розвитку в закладах дошкільної освіти та їх здійснення відповідними формами роботи можливе тільки на основі врахування закономірностей сенсорного розвитку дитини. Перш за все, слід дати характеристику психологічній природі сенсорного розвитку дошкільника. Перше, що необхідно підкреслити у зв'язку з цим питанням, полягає в тому, що є тісний взаємозв'язок між сенсорним розвитком дитини і розвитком її сприйняття. Значне місце у загальному розвитку дитини займає розвиток ії сенсорних здібностей. Правильне визначення завдань сенсорного розвитку в закладах дошкільної освіти та їх здійснення відповідними формами роботи можливе тільки на основі врахування закономірностей сенсорного розвитку дитини. Перш за все, слід дати характеристику психологічній природі сенсорного розвитку дошкільника. Перше, що необхідно підкреслити у зв'язку з цим питанням, полягає в тому, що є тісний взаємозв'язок між сенсорним розвитком дитини і розвитком її сприйняття. A significant role in the overall development of the child is the development of her sensory abilities. The correct definition of the tasks of sensory development in pre-school educational institutions and their implementation by appropriate forms of work is possible only on the basis of taking into account the patterns of sensory development of the child. First of all, it is necessary to characterize the psychological nature of the sensory development of the preschooler. The first thing that needs to be emphasized in this regard is that there is a close relationship between the sensory development of the child and the development of his perception. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4577 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sensory development.pdf | 306.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.