Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4572Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Bohdanova, Inna Mikhailivna | - | 
| dc.contributor.author | Богданова, Інна Михайлівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-11-08T11:56:58Z | - | 
| dc.date.available | 2019-11-08T11:56:58Z | - | 
| dc.date.issued | 2005 | - | 
| dc.identifier.citation | Богданова І.М. Формування цілісної особистості як головна проблема педагогічної теорії та практики / І.М. Богданова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 73-76. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4572 | - | 
| dc.description.abstract | У статті розглядаються різні теорії, концепції, ідеї, положення які стосуються проблем формування особистості в сучасному світі і те, як вони трансформуються в педагогічній теорії і практиці. Розглянений аналіз дозволяє запропонувати деякі узагальнюючі положення щодо структури цілісної особистості. The article presents various theories, concepts, ideas and theses concerning formation of personality in the modern world; describes the way the transformation in pedagogical theory and practice takes place. The analysis conducted enables the author to suggest some general theses concerning the structure of integrated personality. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | формування особистості | uk | 
| dc.subject | цілісна особистість | uk | 
| dc.subject | педагогічна теорія | uk | 
| dc.subject | виховна концепція | uk | 
| dc.subject | виховна концепція | uk | 
| dc.subject | визначення понять | uk | 
| dc.title | Формування цілісної особистості як головна проблема педагогічної теорії та практики | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2005 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.