Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазимир, О.-
dc.date.accessioned2019-11-06T10:17:19Z-
dc.date.available2019-11-06T10:17:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКазимир О. Механізми створення візуального образу в рекламній діяльності / О. Казимир // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 4-5. – С. 75-77.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4518-
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмеханізми створення образуuk
dc.subjectвізуальний образuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.titleМеханізми створення візуального образу в рекламній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kazimir.pdf80.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.