Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоцька, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorSotska, Olena Petrivna-
dc.date.accessioned2019-11-05T10:41:16Z-
dc.date.available2019-11-05T10:41:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСоцька О. П. Від знань та емоцій до екологодоцільної поведінки / О. П. Соцька // Дошкільне виховання. -2014. - № 11. - С. 24-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4489-
dc.description.abstractУ статті вивчено зв'язок дитини і довколишнього середовища у контексті екології дитини. Подано види та форми взаємодії людини із середовищем. Розглянуто компоненти й етапи екологічного виховання дітей. The article examines the relationship between the child and the environment in the context of child ecology. Filed types and forms of human interaction with the environment. The components and stages of ecological are considered parenting.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМіністерство освіти і науки Україниuk
dc.subjectекологічне вихованняuk
dc.subjectеколого-розвивальне середовищеuk
dc.subjectекологодоцільна поведінкаuk
dc.subjectenvironmental educationuk
dc.subjectecological development environmentuk
dc.subjecteco-friendly behavioruk
dc.titleВід знань та емоцій до екологодоцільної поведінкиuk
dc.title.alternativeFrom knowledge and emotions to environmentally friendly behavioruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotska, Olena Petrivna.pdf5.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.