Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4470
Назва: | До питання щодо змісту та структури музично-театральної діяльності майбутнього вчителя музики |
Інші назви: | Instrumental and performing independence component analysis of future music teachers |
Автори: | Осадча, Тетяна Всеволодівна Osadcha, Tetiana Vsevolodivna Мураткова, Наталія Юріївна Muratkova, Nataliia Yuriivna |
Ключові слова: | естетичне виховання шкільний театр майбутні вчителі музики музично-театральна діяльність основні компоненти музично-театральної діяльності esthetic education school theater future music teachers musical and theatrical activity main components of musical and theatrical activity |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» |
Бібліографічний опис: | Осадча Т. В. До питання щодо змісту та структури музично-театральної діяльності майбутнього вчителя музики / Т. В. Осадча, Н. Ю. Мураткова // Педагогічний альманах. – 2016. – Вип. 30. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – С. 164-169. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання підготовки майбутнього вчителя музики до організації музично-театральної діяльності школярів. Висвітлено теоретичний аспект проблеми. Визначено сутність феномена «музично-театральна діяльність». Розкрито компонентну структуру досліджуваного конструкта та її зміст у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Відзначено, що музично-театральна діяльність є однією з форм колективної творчої діяльності школярів. Серед основних підходів до організації виховання школярів історично визначеними є індивідуальний та колективний підходи. Формування уміння колективної творчої діяльності набуває функції соціальної адаптації дитини та сприяє процесу духовно-морального розвитку школярів через осягнення ними основ музично-театрального мистецтва. The problem of preparation of the future teacher of music to the organization of musical and theatrical activity is actualized in the article. The authors distinguish among the numerous forms of musical and theatrical activity at school such forms as dramatized lesson, theatrical concerts, calendar holidays, theatrical studio and theater facultative. Children’s musical theater is the most consistent and significant form of work in the educational school process. The most consistent and significant form of work in the educational process at school is a children’s musical theater. Children’s musical theater is an integral part of the general system of esthetic education. Musical theater is a form of the collective pupils’ creative activity. The formation of skills of the collective creative activity acquires the functions of social adaptation of a child. Musical and theatrical activity of pupils is especially important for the educational process in the conditions of comprehensive school. The theoretical aspect of this problem is underlined in the article. The essence of the phenomenon of «musical and theatrical activity» is defined. The component structure of the analyzed notion and its contents in the process of learning in the institute is disclosed. The work of a music teacher on the organization of musical and theatrical activity of students (through their comprehension of the basics of musical and theatrical art) is contributed to the process of spiritual and moral development of young generation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4470 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osadcha. Muratkova.pdf | 641.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.