Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, Maryna Yuriivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T12:09:36Z | - |
dc.date.available | 2019-11-04T12:09:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко М. Ю. Формування рефлексивної позиції майбутніх учителів музики на основі діалогізації навчального процесу в класі диригування / М. Ю. Ткаченко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка : Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 143. – Кіровоград : Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2016. – С. 146–149. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4469 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається один з напрямків інноваційно-орієнтованої підготовки майбутніх учителів музики, з’ясовано сутність понять «рефлексія», «професійна рефлексія», «методологічна рефлексія», «рефлексивна позиція» майбутніх учителів музики, висвітлено значимість методу рефлексивного аналізу та діалогізації навчального процесу у формуванні рефлексивної позиції майбутніх учителів музики. One of the directions of innovation-oriented training of future music teachers is described in the article. The essence of the concepts of «reflection», «professional reflection», «methodological reflection», «and reflexive position» is revealed. It is noted that the formation of reflexive position of students in the class of conducting will be effective if the content of training activities will be presented in the form of professionally oriented tasks and challenges which are supported by the algorithms of performing specific actions. It is stated that unevenness of pre-university music preparation requires the use of an individual approach. The importance of the interlocutory aspect in the learning process that leads to the analysis, evaluation, the validity of its position and self-test which contribute to failure detection of existing knowledge and skills, search of new meanings is shown. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | професійна рефлексія | uk |
dc.subject | методологічна рефлексія | uk |
dc.subject | рефлексивна позиція | uk |
dc.subject | діалогізація процесу навчання | uk |
dc.subject | метод рефлексивного аналізу | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | professional reflection | uk |
dc.subject | methodological reflection | uk |
dc.subject | reflective stance | uk |
dc.subject | dialogization learning process | uk |
dc.subject | the method of reflective analysis | uk |
dc.title | Формування рефлексивної позиції майбутніх учителів музики на основі діалогізації навчального процесу в класі диригування | uk |
dc.title.alternative | Reflexive position formation of future teachers based on dialogization of educational process in the class of conduting | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachenko.pdf | 358.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.