Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, Maryna Yuriivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T12:08:14Z | - |
dc.date.available | 2019-11-04T12:08:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко М. Ю. Теоретичні засади формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Ю. Ткаченко // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка : Серія : Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 170. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2018. – С. 179–184. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4468 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема формування співацької грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва як однієї з компетенцій в системі професійної компетентності фахівця, обґрунтовано зміст основних понять, простежується схожість і відзнаки понять «компетентність» і «компетенція», визначено сутність поняття «співацька грамотність» як інтегральний показник професійної компетентності. The article deals with the problem of the formation of the singing literacy of the future teacher of musical art as one of the competencies in the system of professional competence of a specialist. Professional competence, which is formed in the process of training, is an indicator of the quality of university training, readiness of a specialist to perform professional activities in accordance with certain requirements, provides a high level of self-realization in the profession. On the basis of the analysis of the scientific literature, the essence of the interrelated concepts «expertise», «competence», «professional competence», «literacy», «musical literacy», «functional literacy», «singing literacy» is defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | грамотність | uk |
dc.subject | музична грамотність | uk |
dc.subject | функціональна грамотність | uk |
dc.subject | співацька грамотність | uk |
dc.subject | expertise | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | literacy | uk |
dc.subject | musical notation | uk |
dc.subject | functional literacy | uk |
dc.subject | singing literacy | uk |
dc.title | Теоретичні засади формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Theoretical foundations of singing literacy formation of future teachers of musical art | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachenko.pdf | 732.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.