Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2019-11-04T12:05:02Z-
dc.date.available2019-11-04T12:05:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки. – 2019. – Вип. LXXXVIII. – Херсон : Херсонський державний університет, 2019. – С. 78-83.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4466-
dc.description.abstractУ статті автор визначає фахову компетентність майбутніх учителів музики як освоєну студентами систему фахових знань, умінь, здібностей, цінностей та особистісних якостей, яка відповідає вимогам фахової підготовки в межах мистецько-педагогічного вишу та забезпечує компетентне виконання фахової діяльності. Педагогічними умовами формування даного феномена є: створення фахово-зорієнтованого середовища; актуалізація цінності фахового розвитку; залучення майбутніх учителів музики до самоорганізації фахового навчання, самоосвіти і самовдосконалення; організація зовнішніх викладацьких впливів, які активізують особистісні фахово-прогресивні зміни студентів. In the article the author clarified, that special competence of future music teachers is the system of special knowledges, skills, abilities, values and personal qualities mastered by students that meets the requirements of special training within the framework of art-pedagogical higher education and provides competent performance of special activity. The article defines four pedagogical conditions for the formation of special competence of future music teachers: the development of measures for the creation of a special and oriented environment; the actualization of the value of special development; the inclusion of students in self-organization of special education, self-education and self-improvement; organized external teaching influences, which activate the personal special and progressive changes of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectфахuk
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectфахово-зорієнтоване середовищеuk
dc.subjectактуалізація цінності фахового розвиткуuk
dc.subjectсамоорганізація фахового навчанняuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectзовнішні викладацькі впливиuk
dc.subjectprospective music teachersuk
dc.subjectcompetencyuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectspecialtyuk
dc.subjectspecial competenceuk
dc.subjectspecial and oriented environmentuk
dc.subjectactualization of the value of special developmentuk
dc.subjectself-organization of special educationuk
dc.subjectself-educationuk
dc.subjectexternal teaching influencesuk
dc.titleПедагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх учителів музикиuk
dc.title.alternativeThe pedagogical conditions for the formation of special competence of future music teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina.pdf606.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.