Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4466
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T12:05:02Z | - |
dc.date.available | 2019-11-04T12:05:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна Н. В. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки. – 2019. – Вип. LXXXVIII. – Херсон : Херсонський державний університет, 2019. – С. 78-83. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4466 | - |
dc.description.abstract | У статті автор визначає фахову компетентність майбутніх учителів музики як освоєну студентами систему фахових знань, умінь, здібностей, цінностей та особистісних якостей, яка відповідає вимогам фахової підготовки в межах мистецько-педагогічного вишу та забезпечує компетентне виконання фахової діяльності. Педагогічними умовами формування даного феномена є: створення фахово-зорієнтованого середовища; актуалізація цінності фахового розвитку; залучення майбутніх учителів музики до самоорганізації фахового навчання, самоосвіти і самовдосконалення; організація зовнішніх викладацьких впливів, які активізують особистісні фахово-прогресивні зміни студентів. In the article the author clarified, that special competence of future music teachers is the system of special knowledges, skills, abilities, values and personal qualities mastered by students that meets the requirements of special training within the framework of art-pedagogical higher education and provides competent performance of special activity. The article defines four pedagogical conditions for the formation of special competence of future music teachers: the development of measures for the creation of a special and oriented environment; the actualization of the value of special development; the inclusion of students in self-organization of special education, self-education and self-improvement; organized external teaching influences, which activate the personal special and progressive changes of students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музики | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | фах | uk |
dc.subject | фахова компетентність | uk |
dc.subject | фахово-зорієнтоване середовище | uk |
dc.subject | актуалізація цінності фахового розвитку | uk |
dc.subject | самоорганізація фахового навчання | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | зовнішні викладацькі впливи | uk |
dc.subject | prospective music teachers | uk |
dc.subject | competency | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | specialty | uk |
dc.subject | special competence | uk |
dc.subject | special and oriented environment | uk |
dc.subject | actualization of the value of special development | uk |
dc.subject | self-organization of special education | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | external teaching influences | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх учителів музики | uk |
dc.title.alternative | The pedagogical conditions for the formation of special competence of future music teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina.pdf | 606.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.