Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельниченко, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorMelnychenko, Halyna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-11-04T10:50:14Z-
dc.date.available2019-11-04T10:50:14Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМельниченко Г.В. Проблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови / Г.В. Мельниченко // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 135-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4460-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття навчального модуля та шляхи модульного структурування навчального матеріалу. Автор експериментальних шляхом демонструє ефективність модульного структурування в процесі формування професійної взаємодії майбутніх учителей іноземних мов.The article presents the essence of the didactic module and the ways of modular strucrurizing of educational information. The experimental research proved the efficacy of modular strucrurizing when forming professional competence of future teacher of foreign languages.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectучитель іноземної мовиuk
dc.subjectформування компетентностіuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectструктурування модуляuk
dc.subjectнавчальний модульuk
dc.titleПроблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf317.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.