Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4361
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Реброва, Олена Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Rebrova, Olena Yevgenivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T10:15:46Z | - |
dc.date.available | 2019-10-23T10:15:46Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Реброва О. Є. Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти: / О. Є.Реброва. – Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – 283 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4361 | - |
dc.description.abstract | У монографії розглянуто ментальність як категорію пізнання, що досліджує і пояснює інтегровані процеси соціокультурного простору, у тому числі сучасного, зокрема у сфері освіти. Узагальнено наукові підходи щодо застосування категорії «ментальність» в педагогічній науці, визначено її педагогічний потенціал у формуванні ціннісних орієнтацій та духовності молоді. Доведено залежність ментальності від типу свідомості та культуротворчих процесів, традицій та досягнень людства. Розкрито сутність, функції, якісні ознаки та структуру педагогічної ментальності, окреслено її презентативність у наукових розвідках, обґрунтовано можливість формування ментальності в умовах фахової підготовки вчителів мистецьких дисциплін. The monograph considers mentality as a category of cognition that explores and explains the integrated processes of socio-cultural space, including the modern one, in particular in the field of education. The scientific approaches to the application of the category "mentality" in pedagogical science are generalized, its pedagogical potential in the formation of value orientations and spirituality of youth is determined. The dependence of the mentality on the type of consciousness and cultural processes, traditions and achievements of mankind has been proved. The essence, functions, qualitative features and structure of pedagogical mentality are revealed, its presentation in scientific intelligence is outlined, the possibility of mentality formation in the conditions of professional training of teachers of art disciplines is substantiated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.subject | дослідження ментальності | uk |
dc.subject | культурологічна парадигма ментальності | uk |
dc.subject | ментальність в культурно-освітній проекції | uk |
dc.subject | ментальність в фаховій проекції | uk |
dc.subject | сутність та структура педагогічної ментальності | uk |
dc.subject | mentality research | uk |
dc.subject | the cultural paradigm of mentality | uk |
dc.subject | mentality in cultural and educational projection | uk |
dc.subject | mentality in professional projection | uk |
dc.subject | essence and structure of pedagogical mentality | uk |
dc.title | Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти | uk |
dc.title.alternative | Methodological foundations of pedagogical mentality: cultural and professional aspects | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MONOGRAPHY 1.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.