Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/435
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Татаринова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Tatarynova, Svitlana Oleksyivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-24T08:57:22Z | - |
dc.date.available | 2018-09-24T08:57:22Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Татаринова, С. О. Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності : дис. канд. пед. наук : 13.00.08 / Світлана Олексіївна Татаринова; наук. кер. О. О. Фунтікова; Мелітопол. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Мелітополь, 2008. – 221 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/435 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності. The dissertation deals with the problem of formation of logical and ma-thematic notions intended for senior preschool children in the process of cog-nitive activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Мелітопольський державний педагогічний університет | uk |
dc.subject | логіко-математичне поняття | uk |
dc.subject | формування логіко-математичних понять | uk |
dc.subject | logical and mathematic notions | uk |
dc.subject | form | uk |
dc.subject | quantity | uk |
dc.subject | number | uk |
dc.subject | formation of logical and mathematic ideas | uk |
dc.title | Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності : дис. канд. пед. наук | uk |
dc.title.alternative | Formation of logical and mathematic notions intended for senior preschool children in the process of cognitive activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tatarynova, Svitlana Oleksyivna.pdf | 807.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.