Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШип, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorShіp, Sergіy Vasylyovych-
dc.date.accessioned2019-10-22T08:06:28Z-
dc.date.available2019-10-22T08:06:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationС. В. Шип Задум музичного твору в лінгвосеміотичному аспекті / С. В. Шип // Музична українистика: сучасний вимір : збірник наукових статей пам’яті композитора й музикознавця, доктора мистецтвознавства, проф. А. Мухи / ред.-упоряд. О. Кушнірук. – Київ : ІМФЕ імені М. Т. Рильсьского, 2009. – Вип. 3. – С. 105-119.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4345-
dc.description.abstractПредметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу; 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення; 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору. The plan of a musical composition is the subject of study in this clause. The plan of musical composition is treated in the consent with the offer by Anton Mukha as a psychological phase of musical composition process. The attempt to interpret a plan of musical composition with the help of concepts and statements of linguistics and semiotics is undertaken. The following stages of a plan are characterized: 1) the definition of a sound material; 2) the generation of the musical-speech form; 3) the composition of the musical text. The modelling properties of a plan, functions of a genre and style in genesis of a musical composition are examined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН Україниuk
dc.subjectзадум творуuk
dc.subjectкомпозиційний процесuk
dc.subjectсеміотика музикиuk
dc.subjectлінгвосеміотичний підхідuk
dc.subjectмузична моваuk
dc.subjectзвуковий матеріалuk
dc.subjectмовленнєвий текстuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectмузичні морфемиuk
dc.subjectпороджуюча модельuk
dc.subjectкомпозиторська пам’ятьuk
dc.subjectconceive the workuk
dc.subjectprocess of compositionuk
dc.subjectsemiotics of musicuk
dc.subjectthe linguistics approach to musicuk
dc.subjectmusical languageuk
dc.subjectmusic-speaking processuk
dc.subjectsound materialuk
dc.subjecttextuk
dc.subjectcomposition structureuk
dc.subjectmusical morphemesuk
dc.subjectgenerative modeluk
dc.titleЗадум музичного твору в лінгвосеміотичному аспектіuk
dc.title.alternativeThe conception of a piece of music in the linguosemiotic aspectuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shіp Sergіy Vasylyovych.pdf170.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.