Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шип, Сергій Васильович | - |
dc.contributor.author | Shіp, Sergіy Vasylyovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T08:06:28Z | - |
dc.date.available | 2019-10-22T08:06:28Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | С. В. Шип Задум музичного твору в лінгвосеміотичному аспекті / С. В. Шип // Музична українистика: сучасний вимір : збірник наукових статей пам’яті композитора й музикознавця, доктора мистецтвознавства, проф. А. Мухи / ред.-упоряд. О. Кушнірук. – Київ : ІМФЕ імені М. Т. Рильсьского, 2009. – Вип. 3. – С. 105-119. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4345 | - |
dc.description.abstract | Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу; 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення; 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору. The plan of a musical composition is the subject of study in this clause. The plan of musical composition is treated in the consent with the offer by Anton Mukha as a psychological phase of musical composition process. The attempt to interpret a plan of musical composition with the help of concepts and statements of linguistics and semiotics is undertaken. The following stages of a plan are characterized: 1) the definition of a sound material; 2) the generation of the musical-speech form; 3) the composition of the musical text. The modelling properties of a plan, functions of a genre and style in genesis of a musical composition are examined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України | uk |
dc.subject | задум твору | uk |
dc.subject | композиційний процес | uk |
dc.subject | семіотика музики | uk |
dc.subject | лінгвосеміотичний підхід | uk |
dc.subject | музична мова | uk |
dc.subject | звуковий матеріал | uk |
dc.subject | мовленнєвий текст | uk |
dc.subject | композиція | uk |
dc.subject | музичні морфеми | uk |
dc.subject | породжуюча модель | uk |
dc.subject | композиторська пам’ять | uk |
dc.subject | conceive the work | uk |
dc.subject | process of composition | uk |
dc.subject | semiotics of music | uk |
dc.subject | the linguistics approach to music | uk |
dc.subject | musical language | uk |
dc.subject | music-speaking process | uk |
dc.subject | sound material | uk |
dc.subject | text | uk |
dc.subject | composition structure | uk |
dc.subject | musical morphemes | uk |
dc.subject | generative model | uk |
dc.title | Задум музичного твору в лінгвосеміотичному аспекті | uk |
dc.title.alternative | The conception of a piece of music in the linguosemiotic aspect | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shіp Sergіy Vasylyovych.pdf | 170.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.