Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4317
Назва: | Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей |
Інші назви: | Artistic and pedagogical mentality of future teachers of choreography as a factor of formation of professional qualities |
Автори: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna |
Ключові слова: | художня ментальність педагогічна ментальність художньо-педагогічна ментальність майбутні вчителі хореографії професіограма майбутнього вчителя хореографії artistic mentality pedagogical mentality artistic-pedagogical mentality future choreography teachers job description for future choreography teachers |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Реброва О. Є. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей / О. Є. Реброва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 50-55. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується питання побудови професіограми майбутніх учителів хореографії. Поставлене завдання вирішується на основі ментального підходу. Обґрунтована сутності поняття "художньо-педагогічна ментальність". Ментально-процесуальними атрибутами визначено: специфічне художньо-образне мислення; художньо-творча фахова рефлексія, креативність, індивідуальність особистісної фахової позиції щодо оцінювання хореографічних постанов тощо; поліхудожня зорієнтованість; духовно-педагогічна інтенціональність; науково-дослідна допитливість. Пропоновані якості подаються за результатами експерименту. Акцентовано увагу на вплив видів хореографії на певні ментальні якості. The article raises the question of job description for future choreography teachers. This problem can be solved in terms of mentality-based approach. The essence of the concept of “artistic pedagogical mentality” is substantiated. The mental and procedural attributes are considered to be as follows: specific artistic visual thinking, creative professional reflection, creativity, individuality of personal professional position in the assessment of choreographic performance, etc; multi-artistic orientation, spiritual pedagogical intentionality; scientific inquisitiveness. The suggested qualities have been studied in an experimental research. Attention is focused on the impact of choreography types upon certain mental qualities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4317 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebrova_2015.pdf | 287.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.