Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрек, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorGrek, Olena Mykolayivna-
dc.contributor.authorОвчаренко, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-10-16T10:02:29Z-
dc.date.available2019-10-16T10:02:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГрек О. М. Діагностика та розвиток вербальної креативності у підлітків-рекреантів / О. М. Грек, Н. В. Овчаренко // Наука і освіта. – 2014. – № 12. – С. 93-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4277-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретичний аналіз сучасних підходів до вивчення креативності, її видів та структурних компонентів. Розглядаються результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення особливостей розвитку вербальної креативності у підлітків.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectвербальна креативністьuk
dc.subjectструктура вербальної креативностіuk
dc.subjectрозвиток вербальної креативностіuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.titleДіагностика та розвиток вербальної креативності у підлітків-рекреантівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrek, Ovcharenko.pdf373.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.