Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4259Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яцій, Олександр Михайлович | - | 
| dc.contributor.author | Yatsii, Oleksandr Mykhailivych | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-10-16T07:50:11Z | - | 
| dc.date.available | 2019-10-16T07:50:11Z | - | 
| dc.date.issued | 2019 | - | 
| dc.identifier.citation | Яцій О. М. Тестові завдання з дисципліни «Педагогіка» для студентів спеціальності 014 Середня освіта (історія): методичні рекомендації. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. - 24 с. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4259 | - | 
| dc.description.abstract | У методичних рекомендаціях наведено тести з педагогіки для перевірки засвоєного матеріалу, та оцінки рівня знань студентів. Методика діагностики належить до форм оперативного контролю знань. В The guidelines provide pedagogical tests to verify the material learned and assess students' level of knowledge. The technique of diagnostics belongs to the forms of operational control of knowledge. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk | 
| dc.subject | тестові завдання | uk | 
| dc.subject | методичні рекомендації | uk | 
| dc.subject | тести з педагогіки | uk | 
| dc.subject | test tasks | uk | 
| dc.subject | Guidelines | uk | 
| dc.subject | tests on pedagogy | uk | 
| dc.title | Тестові завдання з дисципліни «Педагогіка» для студентів спеціальності 014 Середня освіта (історія) | uk | 
| dc.title.alternative | Test tasks from the subject "Pedagogy" for students of specialty 014 Secondary education (history) | uk | 
| dc.type | Other | uk | 
| Appears in Collections: | Архів ____ - 2019 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yatsii, Oleksandr Mykhailivych (1).pdf | 790.68 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.