Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4226
Title: | Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні |
Other Titles: | Methodological substantiation of didactic patterns of practice-oriented approach in vocational training |
Authors: | Пальшкова, Ірина Олександрівна Palshkova, Iryna Oleksandrivna |
Keywords: | дидактичні закономірності практико-орієнтований підхід професійне навчання методологічне обгрунтування didactic patterns a practice-oriented approach professional education methodological justification |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Пальшкова І. О. Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні / І. О. Пальшкова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 80-85. |
Abstract: | У статті методологічно обґрунтовуються дидактичні закономірності використання практико- орієнтованого підходу в професійному навчанні. Пропонується облік технології особистісно-орієнтованого навчання дітей і включення самих студентів в особистісно-орієнтований процес; структура формування змісту навчального курсу при здійсненні практико-орієнтованого підходу. The article methodologically substantiates some didactic regularities of using practice-oriented approach in professional teaching. The author suggests taking into account the technology of the personality-oriented teaching children and including students in personality-oriented process. The article describes the structure of forming the contents of educational course while realizing personalityoriented approach. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4226 |
Appears in Collections: | 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Palshkova, Iryna Oleksandrivna.pdf | 347.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.