Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцула, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T09:38:23Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T09:38:23Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Яцула Т.В. Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів / Т.В. Яцула // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 197-199. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4223 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена новому аспекту професійно педагогічній підготовці майбутнього вчителя – отриманню ним сенсу педагогічної діяльності. Автор аналізує взаємозв'язок категорії «сенс» з такими поняттями як мета, потреби, мотиви діяльності. The article considers the new aspect of professional training of future teachers, namely their acquiring the sense of the pedagogical activity. The author analyses the correlation of the category «sense» with the concepts such as the aim, the necessities, and the motives of the activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | аспект професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | сенс педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | мета | uk |
dc.subject | потреба | uk |
dc.subject | мотиви діяльності | uk |
dc.title | Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2007 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yatsula.pdf | 144.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.