Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцула, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:38:23Z-
dc.date.available2019-10-07T09:38:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЯцула Т.В. Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів / Т.В. Яцула // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 197-199.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4223-
dc.description.abstractСтаття присвячена новому аспекту професійно педагогічній підготовці майбутнього вчителя – отриманню ним сенсу педагогічної діяльності. Автор аналізує взаємозв'язок категорії «сенс» з такими поняттями як мета, потреби, мотиви діяльності. The article considers the new aspect of professional training of future teachers, namely their acquiring the sense of the pedagogical activity. The author analyses the correlation of the category «sense» with the concepts such as the aim, the necessities, and the motives of the activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectаспект професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителяuk
dc.subjectсенс педагогічної діяльностіuk
dc.subjectметаuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectмотиви діяльностіuk
dc.titleТеоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsula.pdf144.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.