Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрига, Елеонора Вячеславівна-
dc.contributor.authorStryga, Eleonora Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:30:56Z-
dc.date.available2019-10-07T09:30:56Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтрига Е.В. Професійний менталітет майбутніх вчителів / Е.В. Стрига // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 185-188.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4218-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається структурний аналіз професійного менталітету майбутніх вчителів. На підставі багатогранності даного поняття нами були виділені наступні компоненти: педагогічне мислення, розвинена педагогічна самосвідомість і педагогічна культура. The article suggests the structural analysis of professional mentality of future teachers. On the basis of manysided nature of the concept we pointed out the following components: pedagogical thinking, developed pedagogical consciousness and the pedagogical culture. Their interrelation enables to speak about the ambiguous nature of this phenomenon which consists of the structural character on the one hand, and the indissoluble unity of the components on the other hand, which provides integrity of the given formation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectструктурний аналіз професійного менталітетуuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectпедагогічне мисленняuk
dc.subjectпедагогічна самосвідомістьuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.titleПрофесійний менталітет майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Striga.pdf123.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.